Sunday, May 10, 2009

+sehari di daiman bowling jb+









Last saturday,kiteorang pergi bowling centre kat jb tmn johor jaya cause ader tournament under felcra, so my mum wakil wilayah felcra wilayah johor ayah and azam adek aku amen untuk felcra zon muar...

maka dah abes main tu...resultnyer my mum dapat no3, and my dad n my lil bro n my uncle won 3rd place as a group..huhuhuhuuhuhu...
so hadiahnyer ialah 2 kipas and 1 cerek elektrik..
berbaloi la kan..hohohooho..
mananyer tak adek aku sampai 3 bola mak aku 2 bola...pastu pas abes maen tu bleh plak mak aku belikan bola tuk adek aku..makanya kereta tu jadik berat lor bnyak sgt bola..
so total adek akunyer bola equal to 4 biji
bayangkan satu bola 14kg..darab 4 perghh..
xbnyak kew???
huhuhu..tapi really enjoy tat day sebabnyer jdik supporter..

No comments: