Saturday, May 9, 2009

PRODUK GAMAT EMAS

Sambil menyelam sambil mnum air..hohohooh..so alang2 nak promote sket gamat emas nie…
Kire nie jualan smbilan mak ayah aku lor…gamat emas nie sebuah syarikat yg menjual produk kesihatan berasaskan gamat..so kire mak ayah aku jdik agen tuk produk nie…aku promote sbb aku pun gner bargan dier..so bler dh gner n macam bes so aku promote..stakat nie yg aku dh gner ialah syampu,sabun mandi,losyen kuruskan badan,spirulina iaitu minuman berkhasiat even skang pun kt pasaran bnyak jgak pasal spirulina nie..mmg bgus tuk buangkan toksin,pas2 aku dh gner gel mandian,n krim gamat also g-café yg mcm bes..so totally aper y g aku dh pakai 2 bes sesangat n berkesan.huhuuhhuh..
Nie antara barangan dier…




Nie bznes kad mak n ayah aku so kalo der sesiaper nak gner or nak beli silalah hubungi mereka yer….
Owg kter kalo nak jual produk kner la gner dlu yer x?
So aku pn dh gner n bes,pas mak cik aku der darah tinggi n kncing manis so bler dier gner so trun la paras glukosa n aper2 semua so dier mmberikan kesan positif n doc kter pn dh ok..
Huhuhuhu..adek aku pn dh gner gak sbb kki dier dlu bnyak kudis2 gner krim gamat so dh krg sket la
Kalo nak pulih spnuhnyer sbnarnyer niat kter 2..
Aper2 produk kesihatan kalo kter x istiqamah pakai xgner jgak yer x?hohohooho..usaha 2 pnting..
Lagi satu segaler syampoo n sabun n gel mandian gamat emas bebas dr SLS..So nak tau aper 2 SLS??

Kepada yg xtaw lagi SLS 2 ialah SODIUM LAURETH SULFATE yg bnyak terdapat dlm syampoo..sabun..gel mandian yg der kt pasaran..SLS nie pnyebab kepada kanser..kire dier certain kudis pnyebab kanser la cm2..huuhuh..kalo xpercyer try search kt tenet crik sls 2 aper ek???
Kang kalo bg bnyak2 plak salah maklumat tp nak bg tips kalo nak taw der SLS ker x tgok kt syampoo n sgale brg mandian kt bahan dier der tlis x SLS n kter leh taw jika dier berbuih mknernyer der SLS…
So kalo nak hindarkan brgn yg der SLS gner la gamat emas pnyer produk…slain buatan Malaysia..n buatan anak tempatannyer produkn berasaskan gamat yg memangnya kter taw bnyak khasiat..huhuhuhu
So kalo nak taw lbh lnjut silalah lawati laman web www.gamatemas.com.my n kalo der paper yg nak taw silalah bg email kt syer peacenur_87@yahoo.com .Kie syer nie sbgai agen tgah antara dealer iaitu mak ayah syer ngan pembeli..heheheheh..
Okes..silalah gunakan baranagan buatan Malaysia!!!!

No comments: