Tuesday, June 30, 2009

~19.05.2009~





Hari tu bulan 19.5.2009, salah seorang cousin aku kahwin so skang der lagi 4 orang yang akan berkahwin tahun ni. So yang dah kawin nie namernyer azlin anak pak long dan dikahwinkan dengan azrul. Maka bertambahlah ahli keluarga sebelah mak, becoming this july one of cousin will be marrying muar’ian girl iaitu mamat or his real name mohd saad…wedding yang akan datang nie akan di explain dengan lebih lanjut biler ia sudah berlangsung ok??
Dipendekkan cerite bertemakan warna gold tuk pelamin dieorang, acara dilangsungkan dengan meriahnyer,bes and sempoi,so dapat borak2 ngan cousin yang dah lamer tak jumper…der gak yang tak der maser tu..
Paper pun happening sangat..biler flash back balek kan..dulu dengan dieorang nie maser kecik2 la bertepuk tampar,join mandi parit,masak ubi dengan tin milo kat depan umah arwah mak nyai dan arwah nyai, maen rounders,panjat pokok…skang nie dah ramai membesar dan mengembangkan family dieorang..so,hepi tuk korang coz aku pun tumpang hepi tuk korang jugak..jangan luper kenangan yang merapatkan hubungan kite and hope memori itu akan sentiasa segar dalam ingatan korang untuk kite tempuh sama2 maser depan…yo…

1 comment:

Kinjunx said...

hehe
besnye de pic2 tuh
ade muke aku tuh
ag bes gitu
hehe
sonok je tgk
kemesraan yg terjalin tuh
hee..