Friday, July 10, 2009

-musim buah-buahan-


Aritu musim durian….skang musim manggis dan rambutan yang sedap..huhuhu…even skang masih lagi terdapatnyer durian tp bler di offer aku xmo dah sebab dah serik..huhuhu..aku nie antu durian gak tapi dah serik sebab ari tu aku pulun makan dengan ayah aku..pastu suh mak aku wat bubur durian pulak…aku melantak xhengat dunia maka selepas itu aku pun demam sebab panas sangat dalam badan nie..hahahaha..padan ngan muker aku…
Skang aku melantak rambutan,ari tu dah teringin sangat suh si dia bawakan dari pontian..dapat jgak merasa pastu mak dan ayah ajak pegi kebun petik rambutan la..maka terjadik la adegan panjat memanjat pokok rambutan..huhuhu..paper pun dapat 4 plastik besar pastu bagi2 kat mak ngah,nenk bakri and mak usu..singgah2 umah dieorang la jgak..hehehehe…slamat menikmati rambutan merah dan kuning yang lazat..

No comments: