Wednesday, April 22, 2009

...usaha+tawakal+dorongan+semngat..

resepi untuk berjaya dlm aper jua mender yg aku wat....
usaha 2 yg perlu dtg dr sendrik...gler2 punyer usaha pas dah wat 2 wajib tawakal..doa bnyak2
mmg semestinyer..pas2 dtambah lg ngan dorongan dr mak ayah...kazen....mmber2..bf..adek2..
uishhh mmg betmbah2 ar semngat yg ader n bertmbah2 la kre berkobar2 n membkar2 di jiwa sanubari inni
hahahhaha
paper ar..
sengal2 jerk lalalalala
yg pasti skaang aku nak rhatkan dri yg pnat gler stadi..
pergh ari2 aku stadi mser stadi week x kuar blek 2...
gler ar...
skang nak rehat kan dri smbil tolong mak..
pas2 nak bg support kt mak ayah n adek kalo der tournament n then
der majlis kawen kazen so bnyak gak ar kijew nak wat..
lalalala..
kner la rjion2 kan dri belajar sgaler2nyer..
pas2 aku nak blaja bhaser mandarin ...nak tgok semua cter aper yg aku nkl tgok..
dn sgaler2nyer..
pas dh bosan bru aku crik kejer..
hahahahha
falsafah idup aperla 2 kan..
lalalalala..
janji idup aku bes...

No comments: